KBBA

nuffnang

Petua Penjagaan Kulit Muka dengan Vitamin C Serum dari Annona

Assalammualaikum dan hai korang.

Soalan Eyda pada korang semua. Adakah korang rase kulit korang dah cukup vitamin? Korang tahu tak Vitamin C boleh membaiki sel-sel rosak pada kulit kita? Mestilah ramai dah tahu kan. 
Macam yang Co-founder Annona katakan di atas, kulit yang tidak cukup vitamin C adalah antara punca utama yang mengundang masalah jerawat, jeragat, liang pori terbuka, kulit kelihatan kusam, gelap, kering dan tidak sihat. Kalau korang ada masalah seperti yang disebutkan tu, maknanya kulit korang belum cukup Vitamin C lah.

Okay jom Eyda nak ceritakan sikit pasal kebaikan Vitamin C pada kulit kita. Kulit kita ni bukan setakat memerlukan Vitamin E tetapi juga Vitamin C. Selain dari mengamalkan pengambilan buah-buahan citrus seperti oren dan berries, kita juga perlukan suppliment Vitamin C untuk terus resap pada kulit. Makanya sebab itulah Eyda nak kenalkan dengan Vitamin C Serum dari Annona yang mempunya 10x ganda vitamin C untuk kulit kita.

Siapalah tak nak kulit flawless macam artis semua tu kan. Sebagai manusia biasa pastinya kita inginkan kulit yang cantik dan berseri agar dapat meningkatkan keyakinan diri kita. Barulah kita boleh menjalankan tugas harian dengan lebih tenang dan gembira. Kalau nak selfie pun tak payah nak pakai filter melampau kan.

Ini antara bahan yang dapat membantu kulit kita sekiranya kita menggunakan Vitamin C Serum dari Annona.

Ekstrak Buah Citrus - diambil hanya dari buah-buah citrus yang tinggi dan kaya dengan vitamin C serta dapat mencegah dan memperbaiki sel-sel kulit rosak.

Asid Hyaluronic - mengawal kelembapan pada kulit muka akan lebih anjal

Glutathione - Anti-oksidan yang dapat mencegah dan merawat kulit yang kusam, dapat menghaluskan liang pori serta mengelakkan jerawat dan jeragat pada muka.

Ekstrak Buah Delima - menjadi ajen yang mengawal anti penuaan pada kulit kita

Ektrak Daun Saxifraga - dapat melancarkan peredaran darah dan menaikkan seri wajah

Ektrak Akar Skullcap - melindungi kulit dari sinaran UV serta mengekalkan kelembapan pada kulit

Ekstrak Akar Peony - untuk mencerahkan kulit dan dapat meredakan kulit yang sensetif

Semua bahan-bahan yang digunakan sangatlah tinggi Vitamin C nya. Setelah seminggu mencuba Allahamdulillah setakat ini tiada  masalah iritasi pada kulit atau apa-apa kesan sampingan. Tapi Eyda agak yakin dengan penggunaannya kerana... Haaa.. kalau nak tau kerana apa, nanti Eyda cerita lagi testimoni Eyda ye. KLIK SINI

Harganya juga berpatutan tau

🌸Cleanser RM39
🌸Serum RM39 (5ml)
🌸Serum RM90 (15ml)
🌸Moisturizer RM39
🌸Facemist RM45

Kalau korang nak tahu info lanjut korang boleh cek sendiri di
..............................
VITAMIN C SERIES ~ Facebook: VCS Annona  ~  Instagram:  vcs_annona  ~  Hotline:0108424243



CORETAN DIARI PINK

4 comments:

Pengulas nak ulas sini

About Us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...