KBBA

nuffnang

Muka Lebih Flawless Tanpa Jerawat dengan Vitamin C Serum by Annona

Assalammualaikum dan hai semua...

Masih ingat lagi tak Eyda share pasal Petua Penjagaan Kulit Muka dengan Vitamin C Serum by Annona sebelum ni? Okay kali ni Eyda nak ceritakan pengalaman sepanjang hampir 3 minggu Eyda menggunakannya. Bermula dengan terpengaruh dengan kawan-kawan yang menggunakan Vitamin C Serum ni, dan Eyda ambil keputusan untuk mencuba juga.

Masa seminggu penggunaan Vitamin C Serum ni, Eyda dah cuba expirement pada muka Eyda... Kulit muka Eyda memang sensatif dan mudah terbakar bila duduk bawah matahari yang terlalu lama. Omputih kata sunburn le. Hehehe... Pada akhir bulan 2 hari tu Eyda ada buat familyday di Teluk Batik, so masa tu la Eyda cuba.

Alhamdulillah nampak kesannya sangat ketara. Kulit tidak terbakar dek matahari. Dengan itu Eyda meneruskan hingga ke hari ini. Sekarang Vitamin C Serum ni dah jadi teman baik kulit muka Eyda.


Eyda ni memang akan cuba dulu dalam seminggu sebelum nak kongsi cerita pada semua, sebab kulit muka sensitif ni tak semua produk boleh serasi. Dulu pernah guna serum tetapi naik jerawat kecil-kecil dan muka jadi merah-merah. Tapi tidak dengan Vitamin C Serum by Annona ni. Bukan nak puji lebih-lebih keberkesanan produk ni... tapi memang hakikatnya sangat berkesan buat kulit Eyda. Cara penggunaan pun sangat mudah. Hanya 2 titis sahaja 2 kali sehari, sudah mampu memberi kesan yang maksimum.


Disamping dapat menghilangkan jerawat, ia juga dapat memulihkan parut, jeragat, kulit kusam dan mengecilkan liangpori yang terbuka. So muka pun jadi lebih flawless la gitu.

So tip berguna untuk korang elakkan muka dari sun burn dan berjerawat semestinya dengan menggunakan dan menggamalkan Vitamin C Serum by Annona ni. Terjamin berkesan untuk muka yang sensatif jugak.



Kalau korang nak tahu info lanjut korang boleh cek sendiri di

..............................

VITAMIN C SERIES ~ Facebook: VCS Annona ~ Instagram: vcs_annona ~ Hotline:0108424243

CORETAN DIARI PINK

10 comments:

  1. amboi makin lawa Eyda sekarang kan.. alhamdulillah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... serasi pulak dengan kulit kali ni

      Delete
  2. Muka Eyda nampak flawless sangat, saya pun nak begini. Mungkin boleh cuba Vitamin C Serum by Annona. Dah cuba banyak produk tapi tak berkesan sangat. Dah tua2 ni masih berjerawat. Alahai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe... selalu cuba tak serasi kali ni serasi dengan kulit. so happy jugalah dengan serum ni

      Delete
  3. fuhhh makin cantik dia...nak cuba jugak la,serum pun nak abis dah ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la.. nk beli lg ni sebab dh nak habis.. dh serasi tu kena la maintain

      Delete
  4. Dah lama dok usha Vit C ni tapi tak beli, tengok kulit u lawa gitu teringin plak nak guna gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. haida pun lama jg nk try. tak sangka berkesan

      Delete

Pengulas nak ulas sini

About Us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...